Istnieje możliwość grania jedną z 4 frakcji
Wyznawcy Solkana, Wyjętymi spod Prawa, Siłami Wojska lub szlachtą imperium.
Na samym początku nasze siły są bardzo skromne i dowodzimy małymi siłami garnizonie/dworku/klasztorze/ leśnej osadzie. Mamy swoich przełożonych rozliczających z zlecanych i wykonywanych zadań, lecz w miarę rozwoju istnieje możliwość rozbudowy i prowadzenia własnej osady. Jednostki zdobywają doświadczenie wraz z prowadzonymi działaniami. 1 Tury gry to tydzień w dowodzeniu ludźmi.
Wyznawcy Solkana: Fanatyczni czyściciele wszelkich oznak Chaosu. Banici: Ich domeną jest determinacja i walka partyzancka. Siły Imperialne:Zawodowi żołnierze, jednak źle dowodzeni staja się szybko pijaną bandą. Szlachta:Nawet najlepsza karczma, czy zajazd potrzebuje ochrony wynajmując poszukiwaczy przygód różnej maści.
Jednostki dostępne dla poszczególnych frakcji
Ogólnie: Zwiadowca Ochotnik Łotrzyk (Szpieg, Skrytobójca) Goniec Medyk Zielarz Mag
Banici: Banita Łowca Oprych (rozbójnik, reketer)
Zakon: Akolita(Kapłan) Zakonnik(paladyn) Fanatyk (łowca czarownic, łowca wampirów)
Wojsko: Giermek(Rycerz) Strażnik Żołnierz Łucznik (Strzelec)
Szlachta: Gladiator (Berserker) Ochroniarz(Zwadźca, Szampierz, Fechmistrz) Łowca nagród Guślarz
Opis Jednostek BR- broni ręcznej BD- broni dystansowej K-Wymaga posiadania amuletów wykonanych z ...klejnotów. Zk-Koszt ekwipunku danej jednostki.(np.Dobrze wyważona broń, pancerz) J-posiada umiejętność jeździectwo i może zostać wyposażona dodatkowo w konia.
Zwiadowca BR J Szybka jednostka, potrafiąca ukrywać się I przemieszczać w nieznanym terenie prowadząc skuteczne rozpoznanie. W ternie trudnym porusza się tak szybko jak w zwykłym. Ochotnik BR
Łotrzyk Jednostka zdobywająca informację w barach, oraz mającą możliwość samodzielnego utrzymania się w terenie zabudowanym I “zarabiania” pieniędzy Szpieg Jednostka zdobywająca informację , oraz mająca możliwość samodzielnego utrzymania się w terenie zabudowanym oraz przekupowania ludzi. Skrytobójca Potrafi zakraść się do silnie strzeżonych miejsc niezważony I eliminować pojedyńcze cele z zaskoczenia. Banita BR/BD Uciekinier ścigany przez prawo, ukrywający się w lasach I atakujący głównie z zaskoczenia. Łowca BD Sprawny tropiciel, którego żywiołem jest las, potrafi w nim się ukrywać I prowadzić skuteczne przeszukanie. Atakuje głównie z zaskoczenia. Oprych BR Słabo uzbrojony,jednak budzący przerażenie w zwykłych podróżników,potrafiąc wymusić na nich haracz. Rozbójnik, 20Zk,J Doskonale walczy w zorganizowanych napadach na trasach przejazdowych, zdobywając łupy. Atakuję wtedy z zaskoczenia. Reketer 20zk,J Doskonale walczy w zorganizowanych napadach na trasach przejazdowych, zdobywając łupy. Atakuję wtedy z zaskoczenia.Jest dobrze uzbrojony I zdeterminowany. Używjąc broni palnej obniża morale przeciwnika. Zakonnik Dzięki życzliwości ludzi ma szanse na darmowe noclegi I utrzymanie w terenach zabudowanych. paladyn BR J Dostojeństwo paladynów wzbudza szacunek wszędzie tam gdzie się pojawia. Jest to jednostka ciężkozbrojna o wysokim morale. Fanatyk BR Jest odporny na strach. łowca czarownic BR, BD,J 2K Odporny na strach I wykrywa magie, trudny do zaskoczenia Łowca wampirów BR,BD 3K,J Jest nieustraszony,odporny na magie I wykrywa ją, trudny do zaskoczenia, walczy głownie w nocy, skueczny przeciwko nieumarłym.
Giermek BR, BD J Jest bardzo zmotywowany do zostania rycerzem dlatego też jest wierny swojemu rycerzowi oraz uczy się walki 2xszybciej od innych jednostek
Rycerz BR 100zk,J Dostojeństwo rycerzy wzbudza szacunek wszędzie tam gdzie się pojawia. Jest to jednostka ciężkozbrojna o wysokim morale. Potrafi sie pojedynkować. Strażnik BR, BD J Jednostka przystosowana do walki z ukrycia w terenie zabudowanym I leśnym, nadjąca sie doskonale do zasadzek. Żołnierz, BR/BD/BP JJednostki dobrze dowodzone przez weteranów potrafią doskonale sie bronic I atkować, sa wierni I posłuszni wyszkoleni do walki w polu. Łucznik BD Prowadzi walkę dystansową, skuteczny w zasadzce, ale bezwartościowy w zwarciu. Strzelec BD Prowadzi walkę dystansową, skuteczny w zasadzce, ale bezwartościowy w zwarciu. Potrafi eliminować pojedyncze cele z dużego dystansu I zaskoczenia. Gladiator BR Doskonale walczy z zwarciu z wieloma przeciwnikami,potrafi pochwycić przeciwnika przy uzyciu sieci Berserker BR Nieustraszony, walczy pomimo silnych ran, doskonale walczy z zwarciu z wieloma przeciwnikami.
Ochroniarz Dobrze walczy w budynkach,potrafi zastraszyć ludzi. Zwadźca, 30zk J Doskonale walczy z pojedynczym przeciwnikiem,potrafi się pojedynkować Szampierz 50zkJ Doskonale walczy z pojedynczym przeciwnikiem,potrafi się pojedynkować. Podnosi morale oddziałów Fechmistrz, 100zk J Doskonale walczy z pojedynczym przeciwnikiem,potrafi się pojedynkować. Podnosi morale oddziałów. Jest chodząca legendą podnosząc prestiż osady. Budzi przerażenie w oddziałach przeciwnika. Łowca nagród Potrafi odnaleźć,pochwycić dowolną jednostkę.Jest w stanie zarabiać.
Goniec J-przekazuję informacje Medyk-leczy mieszkańców I rannych Zielarz-gromadzi zioła Mag, Guślarz-uprawia magie. Zaklęcia do uzgodnienia. Akolita(Kapłan)-Potrafi nawracać ludzi, podnosi morale
Chłop- Pracuje na polu, tartaku, kamieniołomach ,kopalnia,studnia
1 chłop wytwarza 4 j surowca na turę Rzemieślnik- pracuje w warsztacie wytwarza 2 sztukę broni lub 1 pancerz na miesiąc. , buduje budynki Jeden budynek może budować maksymalnie 10 ludzi. W warsztacie może pracować jednocześnie 4 ludzi. Myśliwy-Podczas polowania może zdobyć od 1-10j żywności, może zginąć Mieszczanin(Zarządca)-niezbędny do funkcjonowania karczmy(zajazdu) I handlu na rynku. Zarządca zwiększa 1,5 razy produkcje chłopów oraz zwiększa zyski.
Budynki Karczma(zajazd)-zużywa żywność i wodę, zarabiając i gromadząc informacje. pole uprawne- Pracujący chłopi produkują żywność studnia- Pracujący chłopi produkują wodę kamieniołom- Pracujący chłopi produkują kamień tartak-Pracujący chłopi produkują drewno. W jednym tartaku pracuje max 4 ludzi kopalnia-Pracujący chłopi produkują rudę metalu.W jednym tartaku pracuje max 4 ludzi warsztat uzbrojenia-Przetapia rudę na broń i pancerze kaplica-zwiększa morale i chwałe Skład -podstawowy skład ma pojemność 100j Dworek murowany (Pałacyk)-podnosi morale i chwałę
Na stworzenie oddziału otrzymujemy 1000 zk za które zakupujemy dowolne dostępne jednostki i ich ekwipunku. Jednostki wybieramy jedynie z dostępnych dla danej frakcji lub wszystkich. I Każdy niedoświadczony człowiek posiada porównywalne statystyki. ww us żyw sw I S 2 2 10 5 5 2
Szybkość konia =10 I Podnosi chwałę.
Jeden w ten sposób wykupionych ludzi to nasz bohater, którego śmierć kończy grę. U Bohatera można podnieść dowolna statystykę maksymalnie dwa razy o 1 punkt (wyj. żyw=5pkt). Podniesienie statystyki bohatera kosztuję 20 zk.
Zwiadowca 10zk Ochotnik 2zk Łotrzyk 5zk Goniec 2zk Medyk 30zk Zielarz 20zk Mag 50zk Banita 5zk Łowca 10zk Oprych 5zk Akolita 2zk Zakonnik 10zk Fanatyk 5zk Giermek 20zk Strażnik 10zk Łucznik 5zk Gladiator 10zk Ochroniarz 5zk Łowca nagród 20zk
chłop 2zk rzemieślnik 5zk myśliwy 2zk mieszczanin 20 zk koń 80 zk
Jednostka podkreślona posiada umiejętność jeździectwo i może zostać wyposażona dodatkowo w konia.
------------------------------------------ Budynki
Ogólne Karczma- 100 Skład - 40 Studnia- 100 kaplica- 140 (Zakon posiada darmową)
Dworek szlachecki Zajazd- 200 zk Dworek murowany: 200zk Pałacyk: 400 zk pole uprawne- 100 kamieniołom- 100 tartak- 60 kopalnia- 60 drewniane umocnienia-200
banici pole uprawne- 120 kamieniołom- 200 tartak- 45 warsztat uzbrojenia-150
Wojsko imperium warsztat uzbrojenia 100 drewniane umocnienia-50 kamienne umocnienia-200
|