Opis forum
Istnieje możliwość grania jedną z 4 frakcji
Wyznawcy Solkana, Wyjętymi spod Prawa, Siłami Wojska lub szlachtą imperium.
Na samym początku nasze siły są bardzo skromne i dowodzimy małymi siłami garnizonie/dworku/klasztorze/ leśnej osadzie.
Mamy swoich przełożonych rozliczających z zlecanych i wykonywanych zadań, lecz w miarę rozwoju istnieje możliwość rozbudowy i prowadzenia własnej osady.
Jednostki zdobywają doświadczenie wraz z prowadzonymi działaniami.
1 Tury gry to tydzień w dowodzeniu ludźmi.
Wyznawcy Solkana: Fanatyczni czyściciele wszelkich oznak Chaosu.
Banici: Ich domeną jest determinacja i walka partyzancka.
Siły Imperialne:Zawodowi żołnierze, jednak źle dowodzeni staja się szybko pijaną bandą.
Szlachta:Nawet najlepsza karczma, czy zajazd potrzebuje ochrony wynajmując poszukiwaczy przygód różnej maści.
Jednostki dostępne dla poszczególnych frakcji
Ogólnie:
Zwiadowca
Ochotnik
Łotrzyk (Szpieg, Skrytobójca)
Goniec
Medyk
Zielarz
Mag
Banici:
Banita
Łowca
Oprych (rozbójnik, reketer)
Zakon:
Akolita(Kapłan)
Zakonnik(paladyn)
Fanatyk (łowca czarownic, łowca wampirów)
Wojsko:
Giermek(Rycerz)
Strażnik
Żołnierz
Łucznik (Strzelec)
Szlachta:
Gladiator (Berserker)
Ochroniarz(Zwadźca, Szampierz, Fechmistrz)
Łowca nagród
Guślarz
Opis Jednostek
BR- broni ręcznej
BD- broni dystansowej
K-Wymaga posiadania amuletów wykonanych z ...klejnotów.
Zk-Koszt ekwipunku danej jednostki.(np.Dobrze wyważona broń, pancerz)
J-posiada umiejętność jeździectwo i może zostać wyposażona dodatkowo w konia.
Zwiadowca BR J
Szybka jednostka, potrafiąca ukrywać się I przemieszczać w nieznanym terenie prowadząc skuteczne rozpoznanie. W ternie trudnym porusza się tak szybko jak w zwykłym.
Ochotnik BR
Łotrzyk
Jednostka zdobywająca informację w barach, oraz mającą możliwość samodzielnego utrzymania się w terenie zabudowanym I “zarabiania” pieniędzy
Szpieg
Jednostka zdobywająca informację , oraz mająca możliwość samodzielnego utrzymania się w terenie zabudowanym oraz przekupowania ludzi.
Skrytobójca
Potrafi zakraść się do silnie strzeżonych miejsc niezważony I eliminować pojedyńcze cele z zaskoczenia.
Banita BR/BD
Uciekinier ścigany przez prawo, ukrywający się w lasach I atakujący głównie z zaskoczenia.
Łowca BD
Sprawny tropiciel, którego żywiołem jest las, potrafi w nim się ukrywać I prowadzić skuteczne przeszukanie. Atakuje głównie z zaskoczenia.
Oprych BR
Słabo uzbrojony,jednak budzący przerażenie w zwykłych podróżników,potrafiąc wymusić na nich haracz.
Rozbójnik, 20Zk,J
Doskonale walczy w zorganizowanych napadach na trasach przejazdowych, zdobywając łupy. Atakuję wtedy z zaskoczenia.
Reketer 20zk,J
Doskonale walczy w zorganizowanych napadach na trasach przejazdowych, zdobywając łupy. Atakuję wtedy z zaskoczenia.Jest dobrze uzbrojony I zdeterminowany. Używjąc broni palnej obniża morale przeciwnika.
Zakonnik
Dzięki życzliwości ludzi ma szanse na darmowe noclegi I utrzymanie w terenach zabudowanych.
paladyn BR J
Dostojeństwo paladynów wzbudza szacunek wszędzie tam gdzie się pojawia. Jest to jednostka ciężkozbrojna o wysokim morale.
Fanatyk BR
Jest odporny na strach.
łowca czarownic BR, BD,J 2K
Odporny na strach I wykrywa magie, trudny do zaskoczenia
Łowca wampirów BR,BD 3K,J
Jest nieustraszony,odporny na magie I wykrywa ją, trudny do zaskoczenia, walczy głownie w nocy, skueczny przeciwko nieumarłym.
Giermek BR, BD J
Jest bardzo zmotywowany do zostania rycerzem dlatego też jest wierny swojemu rycerzowi oraz uczy się walki 2xszybciej od innych jednostek
Rycerz BR 100zk,J
Dostojeństwo rycerzy wzbudza szacunek wszędzie tam gdzie się pojawia. Jest to jednostka ciężkozbrojna o wysokim morale. Potrafi sie pojedynkować.
Strażnik BR, BD J
Jednostka przystosowana do walki z ukrycia w terenie zabudowanym I leśnym, nadjąca sie doskonale do zasadzek.
Żołnierz, BR/BD/BP JJednostki dobrze dowodzone przez weteranów potrafią doskonale sie bronic I atkować, sa wierni I posłuszni wyszkoleni do walki w polu.
Łucznik BD
Prowadzi walkę dystansową, skuteczny w zasadzce, ale bezwartościowy w zwarciu.
Strzelec BD
Prowadzi walkę dystansową, skuteczny w zasadzce, ale bezwartościowy w zwarciu.
Potrafi eliminować pojedyncze cele z dużego dystansu I zaskoczenia.
Gladiator BR
Doskonale walczy z zwarciu z wieloma przeciwnikami,potrafi pochwycić przeciwnika przy uzyciu sieci
Berserker BR
Nieustraszony, walczy pomimo silnych ran, doskonale walczy z zwarciu z wieloma przeciwnikami.
Ochroniarz
Dobrze walczy w budynkach,potrafi zastraszyć ludzi.
Zwadźca, 30zk J
Doskonale walczy z pojedynczym przeciwnikiem,potrafi się pojedynkować
Szampierz 50zkJ
Doskonale walczy z pojedynczym przeciwnikiem,potrafi się pojedynkować.
Podnosi morale oddziałów
Fechmistrz, 100zk J
Doskonale walczy z pojedynczym przeciwnikiem,potrafi się pojedynkować.
Podnosi morale oddziałów. Jest chodząca legendą podnosząc prestiż osady.
Budzi przerażenie w oddziałach przeciwnika.
Łowca nagród
Potrafi odnaleźć,pochwycić dowolną jednostkę.Jest w stanie zarabiać.
Goniec J-przekazuję informacje
Medyk-leczy mieszkańców I rannych
Zielarz-gromadzi zioła
Mag, Guślarz-uprawia magie. Zaklęcia do uzgodnienia.
Akolita(Kapłan)-Potrafi nawracać ludzi, podnosi morale
Chłop- Pracuje na polu, tartaku, kamieniołomach ,kopalnia,studnia
1 chłop wytwarza 4 j surowca na turę
Rzemieślnik- pracuje w warsztacie wytwarza 2 sztukę broni lub 1 pancerz na miesiąc. , buduje budynki
Jeden budynek może budować maksymalnie 10 ludzi. W warsztacie może pracować jednocześnie 4 ludzi.
Myśliwy-Podczas polowania może zdobyć od 1-10j żywności, może zginąć
Mieszczanin(Zarządca)-niezbędny do funkcjonowania karczmy(zajazdu) I handlu na rynku.
Zarządca zwiększa 1,5 razy produkcje chłopów oraz zwiększa zyski.
Budynki
Karczma(zajazd)-zużywa żywność i wodę, zarabiając i gromadząc informacje.
pole uprawne- Pracujący chłopi produkują żywność
studnia- Pracujący chłopi produkują wodę
kamieniołom- Pracujący chłopi produkują kamień
tartak-Pracujący chłopi produkują drewno. W jednym tartaku pracuje max 4 ludzi
kopalnia-Pracujący chłopi produkują rudę metalu.W jednym tartaku pracuje max 4 ludzi
warsztat uzbrojenia-Przetapia rudę na broń i pancerze
kaplica-zwiększa morale i chwałe
Skład -podstawowy skład ma pojemność 100j
Dworek murowany (Pałacyk)-podnosi morale i chwałę
Na stworzenie oddziału otrzymujemy 1000 zk za które zakupujemy dowolne dostępne jednostki i ich ekwipunku. Jednostki wybieramy jedynie z dostępnych dla danej frakcji lub wszystkich.
I Każdy niedoświadczony człowiek posiada porównywalne statystyki.
ww us żyw sw I S
2 2 10 5 5 2
Szybkość konia =10 I Podnosi chwałę.
Jeden w ten sposób wykupionych ludzi to nasz bohater, którego śmierć kończy grę.
U Bohatera można podnieść dowolna statystykę maksymalnie dwa razy o 1 punkt
(wyj. żyw=5pkt). Podniesienie statystyki bohatera kosztuję 20 zk.
Zwiadowca 10zk
Ochotnik 2zk
Łotrzyk 5zk
Goniec 2zk
Medyk 30zk
Zielarz 20zk
Mag 50zk
Banita 5zk
Łowca 10zk
Oprych 5zk
Akolita 2zk
Zakonnik 10zk
Fanatyk 5zk
Giermek 20zk
Strażnik 10zk
Łucznik 5zk
Gladiator 10zk
Ochroniarz 5zk
Łowca nagród 20zk
chłop 2zk
rzemieślnik 5zk
myśliwy 2zk
mieszczanin 20 zk
koń 80 zk
Jednostka podkreślona posiada umiejętność jeździectwo i może zostać wyposażona dodatkowo w konia.
------------------------------------------
Budynki
Ogólne
Karczma- 100
Skład - 40
Studnia- 100
kaplica- 140 (Zakon posiada darmową)
Dworek szlachecki
Zajazd- 200 zk
Dworek murowany: 200zk
Pałacyk: 400 zk
pole uprawne- 100
kamieniołom- 100
tartak- 60
kopalnia- 60
drewniane umocnienia-200
banici
pole uprawne- 120
kamieniołom- 200
tartak- 45
warsztat uzbrojenia-150
Wojsko imperium
warsztat uzbrojenia 100
drewniane umocnienia-50
kamienne umocnienia-200
Offline